O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Twórczość, którą się zajmuję jest dla mnie bardzo istotna.Duża część tego, kim jestem. To malarstwo akrylowe i olejne, rękodzieło . Mój styl malarstwa jest zróżnicowany. Od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury, mocne, nasycone barwy.Tutaj chcę podzielić się moją ogromną pasją, podróżą w świat twórczej ekspresji. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego.

2011-01-31

ANIOŁY STRÓŻE






Anioł Stróż
Kiedy życie sens straciło,
gdy twe krzyki nieme są,
kiedy miłość zło zabiło,
wtem pomocną chwyć mą dłoń.
Bo gdy widzę Cię płaczącą,
w mig ocieram gorzkie łzy,
bo gdy krzyczysz ciemną nocą,
w dal odsuwam czarne sny.
We mnie miej pociechę swoją,
jam strażnikiem Twoim jest,
moje słowa ból ukoją,
własnych cierpień ujrzysz kres.
Anioł stróż nad tobą czuwa,
nie obawiaj mroku się,
on od ciebie śmierć odsuwa,
przy nim ginie to co złe.

autor : Joker

2 komentarze:

  1. Anioły stróże dopiero teraz odkryłam. Są cudne. Szczególnie ten ostani, zupełnie jak mama z synkiem. Bardzo ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły me wierne towarzyszą, jak dobrze ,że są:):
    Ależ tu cudnie u Ciebie:):)

    OdpowiedzUsuń