O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Twórczość, którą się zajmuję jest dla mnie bardzo istotna.Duża część tego, kim jestem. To malarstwo akrylowe i olejne, rękodzieło . Mój styl malarstwa jest zróżnicowany. Od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury, mocne, nasycone barwy.Tutaj chcę podzielić się moją ogromną pasją, podróżą w świat twórczej ekspresji. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego.

2011-02-04

IRYSY

 akryl,werniksowany,
 40cm x 60cm

 akryl,werniksowany,
 tryptyk
 2 x 40cm x 60cm+ 1 x 30cm x 40cm

















olej,werniksowany.
tryptyk
1 x 40cm x 80cm + 2 x 30cm x 40cm

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Irysy :) zawsze je mam w ogródku za miastem! Piękne wspomnienie lata! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń