O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-06-11

ANIOŁ Z TULIPANAMI





















akryl, malowany na drewnianych drzwiczkach od starej szafki


     Jesienna melancholia,
wprowadza do innego świata.
Otwiera furty do Nieba.
Wypełnia twoje pragnienia.

  Płomień świecy oświetla półmrok.
Kadzidło słodką woń wydaje.
Podróżujesz w inne wymiary.
Rozmawiasz z Aniołami.

  To One wiedzą najlepiej,
jak pocieszyć twoją duszę.
To One leczą rany serca.
Kładą na nim mały zielony emerald,
a ten zabiera wszystkie troski,
przegania mary i urojenia.

  Poddaj się tej melancholii.
Twój Anioł jest tak blisko ciebie.
Wyciągnij rękę do nieba,
spróbuj go dosięgnąć.

Niebo,
Nie jest tak wysoko.
Zdziwisz się,
jak go dotkniesz.
Jest w twoim wymiarze,
w twoim pokoju.
Tuż za twoimi
zamkniętymi powiekami.

  Nie wierzysz?
To spróbuj.
Przymknij oczy.
Pomedytuj.

  Często zadajesz pytanie.
Który jest mój Anioł?
Zapytaj.
I nie zdziw się,
jak odpowiedź dostaniesz.
A wtedy uwierzysz
a jego imię to twój sekret.
 autor: nieznany

1 komentarz:

Jomo pisze...

Piękny Anioł i wiersz!