O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-07-04

ANIELSKO

Dzisiaj pokażę Wam  kilka  moich  starszych obrazów  z aniołami.






























Anioł ze skrzypcami
akryl, werniks, 50cmx40cm,wzorowany na  obrazie Marca Kaplana , nie jest to  dosłowna kopia.






























Anioł z lirą
akryl, werniks, 40cmx30cm































akryl, werniks, 60cmx40xm































akryl+olej, werniks, 32cmx24cm































Anioł z makiem
akryl, werniks, 60cmx40cm






























Anioła cień
olej+akryl, werniks, 50cmx40cm




























Anielski  tryptyk
olej, werniks, tryptyk 3x50cmx40cm

7 komentarzy:

Ataboh pisze...

Nie wiem co napisać, one są niesamowite...

Jomo pisze...

Aniu piękne TE Twoje Anioły!

mokimoni pisze...

no cudowne są...

JoKo pisze...

Aniu < Anioła Cień > bardzo mi się podoba!!!!!!!!!!!! Wszystkie są piękne, ale ten jakoś najbardziej do mnie przemawia !!!! Buziaki Aniu ;)

Gocha M pisze...

Aniu, te anielskie obrazy nigdy się nie zestarzeją. Są ... anielskie. Gocha M

Anonimowy pisze...

Cudne-czy ten pierwszy ze skrzypcami w różowej sukni jest może do sprzedania?ala-Pozdrowienia

Kasia pisze...

Cudowne obrazy tworzysz!!! Podobają mi się wszystkie, bez wyjątku, ale gdy zobaczyłam Anioły...poczułam motylki w brzuszku..
Pozdrawiam Kasia