O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-07-23

CZARODZIEJKA































akryl,50x40cm

GDYBYM BYŁA CZARODZIEJKĄ
Gdybym była czarodziejką
gdybym czarodziejką była
to bym wszystkie smutne rzeczy
na piękne zmieniła..
nakleiłabym na twarze
radosne słoneczka
by się buzie nie krzywiły
jak kwaśna porzeczka
oczyściłabym ze smogu
ukochane miasto
nie było by nigdy wojen
i żadnych katastrof
nikt by nie mógł o człowieku
powiedzieć "to zero "
nie byłoby głodnych dzieci
chorób ani sierot
gdybym była czarodziejką
gdybym czarodziejką była
to bym wszystkie smutne rzeczy
na piękne zmieniła

 autor:Anna Wojdecka

3 komentarze:

Ataboh pisze...

Ależ pełen dobrej energii obraz, chętnie zawiesiłabym w domu i na niego sobie patrzyła i przy dobrym i przy gorszym humorze

JoKo pisze...

wow.. Aniu i kto to mówi,ze nie ma weny...masz , masz.... pięknie, kolorowo, Twoje obrazy żyja!!!!!!

Jomo pisze...

Aniu ten jest cudny, po prostu przemawia do mnie. Szkoda, że tak późno go zobaczyłam. Może jeszcze nikt go nie zajął?
Serdeczności posyłam :*