O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-07-25

Wieczny znak zapytania...































akryl, werniks, 50cmx40cm



Dla mężczyzn wieczny znak zapytania
Choć wizualnie i sercu dobrze znana
Przez umysł w pełni nieprzebrana
Tylko dzięki urodzie dostrzegana
Na jawie i w snach wychwalana
Może i doceniona, ale czy zrozumiana?

To anioł, nie kobieta- mówią czasem o niej

Jaka zaradna i pracowita, kochana
Nie taka doskonała, bo bez skrzydeł
Lecz wdzięku więcej jej nie trzeba
Dobrocią i czułością po brzegi wypełniona
Jako matka, żona... w rodzinie niezastąpiona

Czasem kusicielka i diablica czarująca

Która spojrzeniem swym zniewala
Na łopatki męskość obala
Zalotnym mrugnięciem powiek
Niewinnym uśmiechem
I już słabną serca w niewolę wzięte

Jest delikatna, opiekuńcza, kochająca

Potrafi być też twarda, zacięta...
Sprawdza się w każdej życiowej roli
Choć życie co dzień ciężaru dokłada
Nie pytając- Czy sobie z tym poradzi...
Autor tekstu: ulka





4 komentarze:

mokimoni pisze...

Ale piękne te twoje portrety. Nie mogę się napatrzeć...

lejdik pisze...

Czuję się zaszczycona tym, że mogę oglądać Twoje prace! naprawdę wielkie dzięki dla Ciebie za to, że prezentujesz takie dzieła!

JoKo pisze...

Popieram w całości dziewczyny!!!! To relax dla duszy!!!;) Buziaki Anno;))

Ania pisze...

Jestem pod wielkim wrażeniem , ta delikatność i swoboda w tych pracach.