O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-10-23

IDZIE JESIEŃ...






















akryl, werniks, 40cmx50cm

































Czyja to jest koleżanka
ta jesienna piękna panna
zmienia suknię co dzień nową
bardziej zwiewną kolorową
włosy długie rozpuszczone
wiatr je splata w każdą stronę
kroczy dumnie po trawnikach
po ogrodach aż gdzieś znika
i znajduję ją na łąkach
całą w rosie i pająkach
sieci ciągną się perłowe
na nich muszki kolorowe
idzie dalej jest nad rzeką
mgły jej nową suknię splotą
i znów panna jest jak nowa
tylko bardziej szara płowa
i tu czekać będzie skrycie
na jesienne nowe życie
autor :Lidia Krzysztoń

9 komentarzy:

Hania pisze...

Cudo!

Ataboh pisze...

Ale zmysłowa ta jesienna panna, baaardzo mi się podoba ten obraz, chętnie zawiesiłabym go na swojej ścianie - pozdrawiam

kjujik pisze...

Jest przepiękny, nie mogę się napatrzeć...:)

burana25 pisze...

Też lubię jesień, a jeszcze bardziej gdy patrzę na Twój obraz - piękny :-)

Marzena pisze...

Obraz jest rzeczywiście ładny,ale tytuł raczej dałabym "Panna Lato"
Chyba nie kojarzy mi się z jesienią.
Tak czy inaczej gratuluję talentu i z przyjemnością popatrzę sobie na taką urokliwą damę :D

kasia pisze...

Piękny!!!!!

April pisze...

Podobnie jak Marzenie, mi też obraz zdecydowanie kojarzy się z pełnią lata;) Co nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba;)

dudqa pisze...

Obraz wyjątkowy, a w oczach tyle zmysłowości, że można się zatopić

koralik pisze...

piękny!!!!