O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-11-24

LECĄ LIŚCIE


akryl , farby metaliczne - dlatego  źle  widac strukturę ,próbowałam bez  lampy  błyskowej,ale  nie pomogło, 20cm x 70 cm

3 komentarze:

-mamon- pisze...

Piękne te liście, niczym jesień tego roku

dudqa pisze...

Efekt wyszedł bardzo ciekawie, zwłaszcza tam gdzie farbę nałożyłaś nieco grubiej

kasia pisze...

Piękny!!!!Super efekt:)Pozdrawiam serdecznie:)