O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-11-21

ZAPRASZAM :))

moja pierwsza...
mam  ogromną tremę...
Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam ! :))

12 komentarzy:

LavInArt pisze...

Gratuluję, aby tak dalej!!! Od jakiegoś czasu podziwiam Twoje prace, piękne...

burana25 pisze...

Gratuluję :-) Trema uskrzydla, więc z nią nie walcz :-) Szkoda, ze być nie mogę, bo bardzo lubie Twoje prace...

Jomo pisze...

Aniu kochana gratuluję!!!!!!!!!!!!!! Gdyby to było niedaleko, to byłabym pierwsza. A tak, kochana, posyłam Ci moje najserdeczniejsze myśli. Będzie SUPER!!!!

Jomo pisze...

Acha i patrząc na kolaż widzę, że Anioła Stróża z domkami brak, jednego z moich ulubionych. Możesz jeszcze namalujesz?

dudqa pisze...

Gratulacje i powodzenia, szkoda tylko że to tak daleko

Ataboh pisze...

Jaka szkoda, że nie bliżej mnie... na pewno pobiegłabym. Gratuluję serdecznie!

kasia pisze...

Oj szkoda,że to tak daleko!Będzie dobrze:)Trzymam kciuki:)Pozdrawiam serdecznie:)

barashka pisze...

Ja też żałuję, że to nie moje tereny, też bym wpadła ! Ciekawy pomysł na restaurację, u nas czegoś takiego nie spotkałam ... Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Kasia pisze...

Gratuluję i życzę powodzenia!! Szkoda, że to tak daleko, bo chętnie bym poszła podziwiać Twoje dzieła! Pozdrawiam

jaskoleczka pisze...

Serdeczne gratulacje!:)
pozdrawiam

Katarzynka pisze...

I ja serdecznie gratuluję, żałując, żem z Pomorza...
Przesyłam ciepłe uściski :)
Będzie pięknie...

JoKo pisze...

Anno trzymam kciuki!!!