O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2012-03-06

RÓŻA


































olej, werniks, 30cmx24cm
   Ach ta róża! ach ta róża!
    Co się w twoje okno wdziera,
    Na pokusy mnie wystawia,
    Sen i spokój mi odbiera...

    Wciąż z zazdrością myślę o niej,
    Choć jej nie śmiem dotknąć ręką,
    Bo mnie gniewa, że bezkarnie
    Patrzy nocą w twe okienko.

    Rad bym nieraz rzucić wzrokiem,
    Błądząc w wieczór po ogrodzie,
    Rad bym dojrzeć... ale zawsze
    Stoi róża na przeszkodzie!

    Ona winna! ona winna!
    Że ciekawość moję draźni,
    Bo gdzie sięgać wzrok nie może -
    Sięga siła wyobraźni.

     autor : Adam Asnyk

6 komentarzy:

Ataboh pisze...

Aniu ale energetyczna ta róża. Super.

Alina pisze...

Wiersz "wlozylam" do mojego zbioru,
a "Roze" podziwiam w glebi serca !!!
Moc pozdrowien!

Sarmatix pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sarmatix pisze...

Jest piękna!
Pozdrawiam serdecznie.

Olga pisze...

PIĘKNA>>>

Nitki A nitki pisze...

Ciesze sie ,że tu trafiłam!Piękna!Pozdrawiam cieplutko:)))