O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Twórczość, którą się zajmuję jest dla mnie bardzo istotna.Duża część tego, kim jestem. To malarstwo akrylowe i olejne, rękodzieło . Mój styl malarstwa jest zróżnicowany. Od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury, mocne, nasycone barwy.Tutaj chcę podzielić się moją ogromną pasją, podróżą w świat twórczej ekspresji. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego.

2012-05-10

SŁONECZNIKI I NAGIETKI - czyli słonecznie mi :))



 olej na   płycie mdf, werniks damarowy, 40cmx30cm



 "Bo najpiękniejsze są polskie kwiaty
Stokrotki, fiołki, kaczeńce i maki...
Pod polskiem niebem
W szczerym polu wyrosły
Ojczyste kwiaty w ich urodzie jest Polska."

"There is now blossomed flowers
Daisies, violets, marigolds and poppies
Under the Polish sky, in an open field grown
Native flowers in their beauty is Poland."  http://youtu.be/xFnUpGF2_RU








1 komentarz:

  1. Przepiekne ! A ta piosenka jakos tak ostatnio za mna lazila ! Chyba wszystkiemu jest winien maj !
    Zapraszam na moje Candy !

    OdpowiedzUsuń