O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2012-08-16

Po przerwie ...

Witam  serdecznie  :)
Nie  było  mnie  jakiś  czas, ale nie  próżnowałam  i  podglądałam  :). Zmalowałam   kilka 
obrazów ,  podszkoliłam warsztat teoretycznie ( ciekawe  co  z tego  będzie ?), poćwiczyłam
dekupaż. Ale  najważniejsze i bardzo  budujące  były  dla  mnie  moje  2  wystawy
Pierwsza 18 maja  2012 w CK w Jedlinie  Zdroju i druga zbiorowa , która  jeszcze  trwa  w 
Dolnośląskim Stowarzyszeniu Artystów  Plastyków  we  Wrocławiu. Na wernisażu wystawy w DSAP
zostałam członkiem Stowarzyszenia. Wielka  to radość i zaszczyt  dla mnie  znaleźć się   w
tak zacnym gronie wspaniałych  artystów !

Dziękuję  za  wizyty i  komentarze , pozdrawiam  serdecznie !
Anna 


"Letnia zaduma" akryl na  płycie, werniks, format 40cmx50cm
szkatułki decu , to była  nauka,ale  spodobały się  i już  ich nie mam :)

 "Zdarzyło się  tego  lata" akryl na  płycie , werniksowany, format 30cmx70cm

  "Kapliczka  w  zimie"
wg akwareli  Wiktora Zina

akryl na  płycie , werniksowany,
format 40cmx30cm                

"Kapliczka  pod drzewem " akryl na  płycie, werniksowany, format 30cmx40cm

"Na łące" olej  na  płótnie , werniksowany , format 24cmx30cm
"Nenufary" olej na płycie, werniks, format 60cmx20cm



11 komentarzy:

jaskoleczka pisze...

Podobają mi się kapliczki i kwiaty może dlatego że to moja ulubiona tematyka:)
Gratuluję wystaw i pozdrawiam:)

Sarmatix pisze...

Piękne! Pierwszy obraz najfantastyczniejszy.
Pozdrawiam :)

majowa babcia pisze...

ah jakie piekne . uwielbiam patrzec na twoje obrazy .cudne . bardzo do mnie przemawiaja. no gratulacje

Jomo pisze...

Witaj kochana, Twoich prac nigdy dość!!!!!
:*

Alina pisze...

No! Ale nacieszylam oczy !
Piekne prace...I serdeczne gratulacje zostania czlonkiem Stowarzyszenia !
Moc serdecznosci !

dudqa pisze...

Piękne obrazy a pudełeczka slicznie wyszły

mokimoni pisze...

Pozdrawiam :*

Szelkaszel pisze...

Cześć cześć, śliczne te obrazy :) śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

Angela Masa Solna pisze...

Witam w gronie moich obserwatorów :)Dziękuję,że wpadłaś do mnie i zostałaś na dłużej :)U Ciebie jest fantastycznie :)Twoje prace są śliczne.Pozdrawiam serdecznie !!!

Anonimowy pisze...

piękne obrazy- podoba mi się "zdarzyło się tego lata" i witam w gronie moich obserwatorów, mam nadzieję że zaglądać będziesz częściej:) ja będę tu napewno:)

Lidia Galwa pisze...

witam Cie serdecznie...bardzo podobaja mi sie Twoje obrazy ...jestem w posiadaniu jednego wykonanego podobna technika ..nie znam autora bo jest niesygnowany...bycmoze jest to Twoje dzielo...serdecznie pozdrawiam...lidia