O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Twórczość, którą się zajmuję jest dla mnie bardzo istotna.Duża część tego, kim jestem. To malarstwo akrylowe i olejne, rękodzieło . Mój styl malarstwa jest zróżnicowany. Od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury, mocne, nasycone barwy.Tutaj chcę podzielić się moją ogromną pasją, podróżą w świat twórczej ekspresji. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego.

2012-08-16

Po przerwie ...

Witam  serdecznie  :)
Nie  było  mnie  jakiś  czas, ale nie  próżnowałam  i  podglądałam  :). Zmalowałam   kilka 
obrazów ,  podszkoliłam warsztat teoretycznie ( ciekawe  co  z tego  będzie ?), poćwiczyłam
dekupaż. Ale  najważniejsze i bardzo  budujące  były  dla  mnie  moje  2  wystawy
Pierwsza 18 maja  2012 w CK w Jedlinie  Zdroju i druga zbiorowa , która  jeszcze  trwa  w 
Dolnośląskim Stowarzyszeniu Artystów  Plastyków  we  Wrocławiu. Na wernisażu wystawy w DSAP
zostałam członkiem Stowarzyszenia. Wielka  to radość i zaszczyt  dla mnie  znaleźć się   w
tak zacnym gronie wspaniałych  artystów !

Dziękuję  za  wizyty i  komentarze , pozdrawiam  serdecznie !
Anna 


"Letnia zaduma" akryl na  płycie, werniks, format 40cmx50cm
szkatułki decu , to była  nauka,ale  spodobały się  i już  ich nie mam :)

 "Zdarzyło się  tego  lata" akryl na  płycie , werniksowany, format 30cmx70cm

  "Kapliczka  w  zimie"
wg akwareli  Wiktora Zina

akryl na  płycie , werniksowany,
format 40cmx30cm                

"Kapliczka  pod drzewem " akryl na  płycie, werniksowany, format 30cmx40cm

"Na łące" olej  na  płótnie , werniksowany , format 24cmx30cm
"Nenufary" olej na płycie, werniks, format 60cmx20cm



11 komentarzy:

  1. Podobają mi się kapliczki i kwiaty może dlatego że to moja ulubiona tematyka:)
    Gratuluję wystaw i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Pierwszy obraz najfantastyczniejszy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah jakie piekne . uwielbiam patrzec na twoje obrazy .cudne . bardzo do mnie przemawiaja. no gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana, Twoich prac nigdy dość!!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No! Ale nacieszylam oczy !
    Piekne prace...I serdeczne gratulacje zostania czlonkiem Stowarzyszenia !
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obrazy a pudełeczka slicznie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć cześć, śliczne te obrazy :) śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w gronie moich obserwatorów :)Dziękuję,że wpadłaś do mnie i zostałaś na dłużej :)U Ciebie jest fantastycznie :)Twoje prace są śliczne.Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne obrazy- podoba mi się "zdarzyło się tego lata" i witam w gronie moich obserwatorów, mam nadzieję że zaglądać będziesz częściej:) ja będę tu napewno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam Cie serdecznie...bardzo podobaja mi sie Twoje obrazy ...jestem w posiadaniu jednego wykonanego podobna technika ..nie znam autora bo jest niesygnowany...bycmoze jest to Twoje dzielo...serdecznie pozdrawiam...lidia

    OdpowiedzUsuń