O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Tworzenie jest dla mnie istotne ,to duża część tego, kim jestem. Lubię malarstwo akrylowe i olejne. Mój styl malarstwa jest różny, od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury. W tym blogu, mam nadzieję podzielić się z wami moją podróżą w świat twórczej ekspresji.Jestem bardzo entuzjastyczna w malarstwie ,bo malarstwo jest moją pasją. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment. Bienvenue sur mon blog. Merci pour votre visite ici. Ce serait un plaisir, si vous laissez votre commentaire. Добро пожаловать на мой блог. Спасибо за остановки здесь. Было бы приятно, если Вы оставите свой комментарий. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego

2011-06-15

SŁONECZNIKI

akryl, werniks, 24cmx18cm





 Słoneczniki (sonet)

W samym środku babcinego ogrodu,
W rytm wakacyjnej letniej muzyki,
Tańczyły dawniej złote słoneczniki
Pośrodku uli pełnych pszczelego miodu.

Trzęsły się ich bujne grzywy na wietrze,
Niosło się echo rytmicznej muzyki,
Serce cieszyły piękne słoneczniki,
Ziarnem i miodem pachniało powietrze.

Znów dłonie w górę wyciągam, napinam,
Miodowe kwiaty do serca przytulam
Blask płatków złocistych sobie wspominam,

Niechaj będą dla mnie formą zachwytu
Słoneczniki z babcinego ogrodu,
Falujące tam pod taflą błękitu.


Autor: Elhana

2 komentarze:

Gocha M pisze...

To jeden z piękniejszych blogów na jakie trafiłam. Zachwycające obrazy. Portrety cudne. Będę tu zaglądać. Też pasjonatka - samouk. Gocha M

Izabela pisze...

...coś pięknego..poza tym maki i słoneczniki to moje ulubione kwiaty..pozdrawiam,Aniu;)