O mnie

Moje zdjęcie
dolnośląskie, Poland
Witam serdecznie wszystkich na moim blogu. Twórczość, którą się zajmuję jest dla mnie bardzo istotna.Duża część tego, kim jestem. To malarstwo akrylowe i olejne, rękodzieło . Mój styl malarstwa jest zróżnicowany. Od realizmu do abstrakcji. Uwielbiam eksperymentować z materiałami i technikami w mojej pracy. Lubię tworzyć ciekawe tekstury, mocne, nasycone barwy.Tutaj chcę podzielić się moją ogromną pasją, podróżą w świat twórczej ekspresji. Zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy i ponownych odwiedzin. :-) Welcome to my blog. Aby powiększyć obraz należy kliknąć na niego.

2012-05-19

RETRO W KAPELUSZU




obraz namalowany  pastelami  olejnymi  na  papierze  format A4 297mmx210mm

1 komentarz:

  1. Zaczyna mi brakowac slow, by opisac, jak bardzo podziwiam twoje malarstwo!
    Mam nadzieje, ze wernisaz sie udal,
    moze napisalabys pare slow, jak sie to odbylo, jestem szalenie ciekawa.
    Moc serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń